Time Reporting
Informacioni sistem koji kroz povezivanje podataka o zaposlenima i organizacionim jedinicama kojima pripdaju, zajedno sa troškovnim modelom i evidentiranjem radnog vremena zaposlenih predstavlja izuzetan alat menadžmentu Telekoma Srbija za analizu angažovanja ljudskih resursa
Profil korisnika
Osnovna delatnost Telekoma Srbija A.D. je pružanje telekomunikacionih usluga, od kojih su najznačajnije:
- Fiksne telekomunikacione usluge (uključujući i CDMA usluge)
- Internet usluge
- Usluge mobilne telefonije
- Multimedijalne usluge
Pored navedenih usluga, poslovanje Telekoma Srbija A.D. obuhvata održavanje i popravku telekomunikacionih postrojenja i mreže, kao i prostorno i urbanističko planiranje, projektovanje i gradnju telekomunikacionih objekata i drugo. Telekoma Srbija takođe pruža usluge u oblasti zakupa, izgradnje, upravljanja i zaštite telekomunikacione infrastrukture.
Poslovni izazov
Usled stalnih zahteva za bolju analizu troškova i povećanje konkurentnosti na tržištu telekomunikacionih usluga u regionu menadžment Telekoma Srbije je odlučio da pokrene projekat preciznog evidentiranja troška ljudskih resursa na aktivnostima i projektima.
Menadžmnet Telekoma Srbija je zahtevao pored evidentiranja radnog vremena i povezivanje sa modelom troškova da bi time dobili alat za analizu i izveštavanje kako o utrošenim radnim satima tako i realnom trošku radnih mesta u Telekomu Srbija
Rešenje
|
|
Zajedno sa našim partnerima iz Microsoft Services iskoristili smo interni Microsoft SharePoint portal 2007 Telekoma Srbija i u okviru ovog kolaboracionog okruženja razvili ASP.NET aplikaciju.
Ova aplikacija koristi Microsoft SQL Server 2008 R2 bazu podataka za skladištenje podataka o evidenciji radnog vremena ali i kao sistem za razmenu informacija sa:
- HR sistemom (podaci o zaposlenima, organizacionim jedinicama i odsustvima)
- troškovnim modelom (aktivnosti, podaktivnosti i zadaci)
|
Unos angažovanja zaposlenog može biti:
- nedeljni (kada zaposleni ili njegov zamenik unosi svakodnevno radne sate za svoje aktivnosti)
- procentualni (kada administrator sistema definiše listu aktivnosti i njihovu raspodelu u nekom periodu a sistem preračunava radno vreme)
Supervizor vrši kontrolu unetih angažovanja i, ili ih odobrava ili ih vraća na ispravku zaposlenom.
Administrator sistema definiše grupe zaposlenih, aktivnosti i podaktivnosti za te grupe kao i tip raspodele u tim grupama, zatim dodaje radnike u grupe, dodeljuje radnicima zamenike i supervizore i raspoređuje ih po grupama
Posebno smo razvili sistem obaveštavanja putem mail poruka koji prati logiku procesa evidentiranja i odobravanja radnog vremena kao i upozoravanja korisnika sistema o potrebi izvršenja akcija u sistemu sa njihove strane.
Prednosti
|
|
Pomoću ovog sistema Telekom Srbija može precizno da prati rad zaposlenih, analizira troškove ljudskih resursa i bolje planira projekte u budućnosti.
|